« I wish you a merry Christmas! | Main | Happy Xmas »

December 24, 2010

I'm dreaming of a white Christmas

 サンタさん、北極をスタートされたのは7時15分くらいだったと思います。対象は何歳以下なのでしょうね。15歳未満の子どもは世界中で約19億人だとすると全員に配りきれなさそうですが。Photo

 毎年同じ画像なのをわかっていて、飽きずに見てしまいます。でも、いつもは素通りなのに今年は来られました(嬉)。(^^;

Oth_pen74  午後から、かなり冷えてきましたが、ホワイトクリスマスにはならなさそうです。「冬道に悩まされている」とメールをくれた北海道の友達が聞いたら文句を言いそうですが(笑)。

|

« I wish you a merry Christmas! | Main | Happy Xmas »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/62944/50389276

Listed below are links to weblogs that reference I'm dreaming of a white Christmas :

« I wish you a merry Christmas! | Main | Happy Xmas »