« わが京都 | Main | 秋の散歩道 »

August 28, 2007

赤い月

8月28日21時の月
 9時ちょうどくらいのお月様です。こちらは今日は雨の予報でしたが、はずれましたね(笑)。夕方、西の方は明るい空がのぞいていました。残念ながら曇っていたので、欠けていく様子は見ることができませんでしたが。

あいにくのお天気で見られなかった方はこちらでどうぞ
→国立天文台「皆既月食どんな色?」

|

« わが京都 | Main | 秋の散歩道 »

自然・環境」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/62944/16268962

Listed below are links to weblogs that reference 赤い月:

« わが京都 | Main | 秋の散歩道 »